ING Bank Śląski jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych od 1994 roku. Wcześniej był znany jako Bank Śląski. Obecnie należy do holenderskiej Grupy NG. Z jego oferty korzystają ponad 4 miliony klientów detalicznych i 500 tysięcy firm. Bank współpracuje z korporacjami, przedsiębiorcami, spółkami i osobami prywatnymi.
Porównaj najlepsze oferty bankowe na wrzesień 2024 z produktami ING Bank Śląski
Kredyty gotówkowe
Kredyty hipoteczne
Kredyty samochodowe
Konta bankowe
Karty kredytowe
Lokaty oszczędnościowe
W ING Bank Śląski księgowanie przelewów pomiędzy bankami odbywa się zgodnie z systemem ELIXIR, obowiązującym wszystkie polskie banki. Instytucje finansowe mogą jednak samodzielnie wybierać godziny księgowań. W przypadku ING Bank Śląski są to 3 sesje wychodzące i 3 sesje przychodzące w ciągu dnia roboczego.
W ING Bank Śląski przelewy są księgowane w następujących godzinach.
Jak krok po kroku otworzyć i zamknąć konto w ING Bank Śląski:
Konto w ING Bank Śląski można otworzyć w oddziale lub przez internet. Zakładając rachunek online, tożsamość weryfikuje się za pomocą selfie, przelewu weryfikacyjnego lub w obecności kuriera.
Podczas zakładania konta w ING Bank Śląski wymagany jest dowód osobisty. Nie można zastąpić go paszportem. Konieczne jest też dysponowanie numerem od polskiego operatora.
W ING Bank Śląski karta płatnicza jest wysyłana listem zwykłym na adres korespondencyjny. Klient może ją aktywować w aplikacji, za pośrednictwem infolinii i w systemie bankowości internetowej.
W ING Bank Śląski istnieje możliwość zamknięcia konta poprzez aplikację, w placówce lub drogą pocztową.
Do wypowiedzenia umowy konieczne jest dostarczenie wypełnionego formularza i dowodu osobistego. Konto może zamknąć jego właściciel lub współwłaściciel.
Środki zgromadzone na rachunku mogą zostać wypłacone w placówce lub przekazane na inne konto bankowe, wskazane przez klienta.
Poznaj najkorzystniejsze oferty ING Bank Śląski według doradców
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice
INGBPLPW
PL + numer rachunku bankowego (26 cyfr)
+48 32 357 00 69 - klienci indywidualni +48 32 357 00 96 - przedsiębiorcy
https://www.ing.pl
ING Bank Śląski obecnie ma ponad 200 oddziałów stacjonarnych na terenie całego kraju. Klienci mogą skontaktować się z bankiem również poprzez infolinię, czat, bankowość elektroniczną i aplikację mobilną.
ING Bank Śląski oferuje ubezpieczenie samochodu – OC, AC i pakiet Assistance w aż 4 wariantach do wyboru.
W aplikacji mobilnej ING Bank Śląski użytkownik może płacić z użyciem kodu BLIK, a także odbierać i wysyłać przelewy na telefon.
ING Bank Śląski oferuje ubezpieczenie Moja Ochrona, polisy turystyczne oraz samochodowe. Bank udostępnia też cykliczne promocje na wybrane produkty.
Użytkownik może sprawdzić aktualny stan konta, wykonywać operacje bankowe, składać wnioski o dofinansowania i opłacać niektóre usługi, jak np. parking. W aplikacji mobilnej możliwe jest zarządzanie kilkoma kartami i kontami należącymi do tej samej osoby.